commercieel telefoneren
Loyauteit & Omzet Creëren bij Klanten
Kleine klanten laten groeien
Nieuwe producten aankaarten bij slapende klanten
Bijkomend potentieel ontdekken
Durven en kunnen bellen
De twee grootste hindernissen bij de binnendienst zijn durven en kunnen bellen.
Alleen succes kan deze angst de wereld uit helpen. Daarom geeft de trainer in het begin van de sessie zelf real life voorbeelden in de zaal, zodat iedereen ziet dat kwalificeren, afspraken maken en nieuwe producten aankaarten bij klanten best leuk kan zijn.
Doelgroep
Internal sales - pre-sales - sales support - junior account managers
Programma:
Hoe kan Internal Sales helpen bij de groei van kleine en slapende klanten?
Vier praktische oefeningen op één dag
- Potentieel kwalificeren en afspraken maken
- Potentieel kwalificeren & de technische beïnvloeders identificeren
- Zelf info geven of ook afspraken maken voor Account Managers? - Slapende klanten herlanceren
- Wat koopt de klant nu?
- Hoe kan je mogelijkheden aantrekkelijk aankaarten? - Up-Selling en Complementaire diensten aankaarten
- Up-Selling - orders vergroten en projectverkoop
- Cross-Selling - additionele producten en diensten - SPOC: Aanspreekpunt zijn voor kleinere klanten
- Verantwoordelijkheid nemen voor kleinere klanten
- Doorvragen als deze klanten bellen of zelf initiatief nemen
Deliverables
- Uw Internal Sales straalt een proactieve en resultaatgerichte cultuur uit.
- U verhoogt de loyauteit van uw onregelmatige klanten.
- Voor kleine klanten vervangt u dure bezoeken van verkopers door een evenwaardig telefonisch contact
- Met scripts, indien gewenst ook in andere talen (NL - FR - ENG - DUI)
Uw investering:
- 625 € excl. BTW per persoon
- 495 € per persoon vanaf twee deelnemers
- 2500 € in-company vanaf 5 personen
Bespaar als KMO tot 40% op de investering van de opleiding met de kmo-portefeuille - registratienummer: DV.O104804
Sessies:
Seminarie | Taal | Data | Locatie | Timing |
NL | 1 dag | In-company |
Meer informatie over het programma - Commercieel Telefoneren